A közösségi piac az új sláger
A Facebookon lógó tömegek szeretik böngészni egymás hirdetéseit, és szívásán vásárolnak ismerősöktől. A vásárlás előtt lehetőségük van elbeszélgetni az eladóval olyan formában, amely a későbbiekben dokumentálva marad, ezért az esetleges reklamáció során nagyon hasznosnak bizonyulhat.
A Facebook csoportok egyik formája az adok-veszek csoport, vagy a lányok és asszonyok kedvence a „divatos ruhák”, „menő smink”, stb. A csoportokhoz eleve olyanok csatlakoznak, akiket érdekel az adott téma, tehát nagyobb a valószínűsége annak, hogy az ide felrakott reklámok elérik a célközönséget.
A Facebook vezetése megirigyelte ezeknek a csoportoknak a sikerét, tanultak a Google marketing piacok kapuit döngető terveiből, és beindítják az online piacteret, a Marketplace-t a közösségi oldalon.
Magyarországon egyelőre nem érhető el, de valószínűleg itt is nagy népszerűségnek örvend majd az adok-veszek lehetőség.
A közösségi oldalra a legkülönfélébb árukat lehet majd feltölteni, a lehető legegyszerűbb módon, vagy szolgáltatásainkat reklámozhatjuk. A rendszer a fényképes reklámokat kívánja ösztönözni.
- A Facebook marketing ötletéről a piactérről itt olvashatsz még.
A boltok munkáját venné el a Facebook a legújabb ötletével, melynek megvalósítását tömegek várják. A Facebook online piacteret, Marketplace-t nyit, mely segítségével könnyen lehet eladni és vásárolni, marketingtapasztalat nélkül is, a legkülönfélébb árukat és szolgáltatásokat kínálva. További érdekes és hasznos témaötletek: marketing, kampány, okostelefon, Facebook, reklám.
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: