Többnyelvű tömeges SMS küldés
A globalizált világban a profitorientált üzletvitelhez hozzátartozik a többnyelvű marketing kampányok tervezése és lebonyolítása. A legegyszerűbb és leghatékonyabb marketingforma a mobil marketing, azon belül pedig a tömeges SMS küldés kampány.
Miért épp a tömeges SMS küldés?
Az okostelefon és a mobiltelefon mindig kéznél van, és a legtöbb használó minden SMS üzenetet megnyit és elolvas. Különösen a női vásárlókra lehet nagy hatással, ha a kedvenc boltjuk küld egy SMS-t, ráadásul majdnem biztos, hogy nyert ügyünk van, ha az SMS-ben egy árengedményre feljogosító kódot küldünk a vásárlónak.
A világmárkák értelemszerűen a legtöbb országban jelen vannak, tehát ha sikeres céget, vállalatot vagy szolgáltatást szeretnénk vezetni, több országban kell reklámozni termékeinket, szolgáltatásainkat. Az országok reklámtörvényei meglehetősen változatosak lehetnek, ezért is lehet a legoptimálisabb megoldás a többnyelvű tömeges SMS küldés marketing kampány.
A vásárlók díjazzák, ha saját nyelvükön szólítjuk meg őket, és így biztosak lehetünk benne, hogy a mi termékünket választják.
Mobilmarketing eszközök mindenkinek érthetően. A többnyelvű tömeges SMS küldés marketing kampány lebonyolítását és megtervezését szakemberek végzik el, hogy mi a legnagyobb profitot zsebeljük be, és több más üzletbe is bele tudjunk vágni. További érdekes olvasnivaló: marketing, kampány, marketing, mobiltelefon, okostelefon, SMS küldés.
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: